NOVINKY:
19.10.2009
05.01.2009
Vážení kamarádi,
15.12.2008
Přidán 2. cestopis v PDF - z časopisu Motoroute.
představuji Vám nový model kříženečka BMW a KTM s továrním označením KIA 2 .(BMW
GS 1150 ).
Tento motocykl byl vyroben ve spolupráci několika motomobilek s konečnou verzí a
provedením Car Servisem. Vyznačuje se úpravou předního kola z rozměru 19 na 21.
Tento pamotocykl získal mnoho předností pro jízdu terénem - zkoušeno na prvním
pahorku co jsem potkal.
Bohužel nikdo na fotkách nezachytil pád tohoto stroje s jezdcem, protože je to
skoro uprostřed sídliště, hned vedle hlavní ulice a ještě na chodníku.Těsně po
pádu stroje si jezdec málem strhl záda, jak rychle zvedal motorku, aby ho nikdo
neviděl.
Ale věřte tomu, že jízdu přes pahorek směrem tam zvládl stroj i jezdec,
bravurně, ale při jízdě směrem zpět,
se pod zadním kolem lehce strhla hranka té měkké hlíny, kterou tam nějaký blbec
s náklaďákem vyklopil, aby vyprovokoval jezdce podobných zálib v rozbíjení huby
na motocyklu, motocykl si kucknul a v překlopení na levý bok musel jezdec
výskokem opustil stroj a odřel si chrániče kolen, které si koupil, ani ne půl
hodiny před touto kaskadérskou jízdou.
Jinak pocity z jízdy jsou dobré.
Motorka se celkově zvedla, což je plus, při jízdě na silnici se mi motorka zdá o
dost citlivější na řízení ( nevím jestli je k dobru, ale asi jde jen o zvyk),
možná to je i lehce zvednutým těžištěm, Při jízdě okolo 140 km/hod se chová beze
změn ( víc jsem s ní zatím nejel, přeci jen jsem ji zkoušel pouze ve městě) . Je
prostě znám i užší kolo a musíme si na sebe trošku zvykat.
Co se týče terénu, je to změna pouze k lepšímu.
Při průjezdu měkkým terénem, přední kolo podstatně lépe vede, obrubníky se
zdolávají jako prd, na šutrech necítíte takové nárazy do řídítek.
Doufám, že opravdové přednosti tohoto stroje využiji na blížící se expedici
MAROKO 2009.
ZDAR VH
Chystá se další expedice do Maroka.