NOVINKY:

19.10.2009
Přidán 2. cestopis v PDF - z časopisu Motoroute.

05.01.2009

Vážení kamarádi,
představuji Vám nový model kříženečka BMW a KTM s továrním označením KIA 2 .(BMW GS 1150 ).
Tento motocykl byl vyroben ve spolupráci několika motomobilek s konečnou verzí a provedením Car Servisem. Vyznačuje se úpravou předního kola z rozměru 19 na 21.
Tento pamotocykl získal mnoho předností pro jízdu terénem - zkoušeno na prvním pahorku co jsem potkal.
Bohužel nikdo na fotkách nezachytil pád tohoto stroje s jezdcem, protože je to skoro uprostřed sídliště, hned vedle hlavní ulice a ještě na chodníku.Těsně po pádu stroje si jezdec málem strhl záda, jak rychle zvedal motorku, aby ho nikdo neviděl.
Ale věřte tomu, že jízdu přes pahorek směrem tam zvládl stroj i jezdec, bravurně, ale při jízdě směrem zpět,
se pod zadním kolem lehce strhla hranka té měkké hlíny, kterou tam nějaký blbec s náklaďákem vyklopil, aby vyprovokoval jezdce podobných zálib v rozbíjení huby na motocyklu, motocykl si kucknul a v překlopení na levý bok musel jezdec výskokem opustil stroj a odřel si chrániče kolen, které si koupil, ani ne půl hodiny před touto kaskadérskou jízdou.
Jinak pocity z jízdy jsou dobré.
Motorka se celkově zvedla, což je plus, při jízdě na silnici se mi motorka zdá o dost citlivější na řízení ( nevím jestli je k dobru, ale asi jde jen o zvyk), možná to je i lehce zvednutým těžištěm, Při jízdě okolo 140 km/hod se chová beze změn ( víc jsem s ní zatím nejel, přeci jen jsem ji zkoušel pouze ve městě) . Je prostě znám i užší kolo a musíme si na sebe trošku zvykat.
Co se týče terénu, je to změna pouze k lepšímu.
Při průjezdu měkkým terénem, přední kolo podstatně lépe vede, obrubníky se zdolávají jako prd, na šutrech necítíte takové nárazy do řídítek.

Doufám, že opravdové přednosti tohoto stroje využiji na blížící se expedici MAROKO 2009.

ZDAR VH


15.12.2008
Chystá se další expedice do Maroka.

ÚVOD WEBU

VZKAZY

NOVINKY

TRASA A MAPY

TEAM

CESTOPISY 1. + 2.

FOTO + VIDEO

KONTAKT